Elállási jog
Amennyiben Ügyfél a termék átvétele után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követõ 14 napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevõk között kötött szerzõdésekrõl szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen ( beleértve a csomagolást is!)állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia Webshop címére. A HIRCON Tanácsadó Kft.. kizárólag új állapotú, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású (a cipõsdoboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része!) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia.
A HIRCON Tanácsadó Kft. a termék árát téríti vissza, elállás alkalmával, a kifizetett szállítási költséget nem áll módjában visszatéríteni.
Figyelem!
A HIRCON Tanácsadó Kft. nem vesz át semmilyen portós, vagy utánvétes küldeményt!
Írásban történõ elállás esetén elegendõ az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi (az átvételtõl számítva 14 napon belül) visszajuttatásáról. Elállás esetén a HIRCON Tanácsadó Kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerû használatából eredõ kárai megtérítését.
A felek eltérõ megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére a HIRCON Tanácsadó Kft. rendelt meg.
Fehérneműt (melltartót, illetve női, férfi, gyerek alsót) és fürdőruhát higiéniai okok miatt csak minőségi kifogás esetén áll módunkban visszavenni/cserélni!
A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követõen használatba fogta, kimosta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minõségi követelményeknek.
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, aHIRCON Tanácsadó Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a termék vételárat (szállítási költséget nem) a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelõen, a csomag átvételét követõ 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.
A HIRCON Tanácsadó Kft. végig fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerzõdéstõl.
Garanciális problémák és szavatosság
A Szolgáltató a minőségi problémák elkerülése végett a csomagolás és postázás előtt minden terméket átvizsgál.
Ha a Szolgáltató ennek ellenér hibásan teljesít, a Vásárló kérheti a termék garanciális cseréjét. A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a Vásárló nem a megvásárolt terméket vagy termékeket kapja meg, ha a megrendelt termék törött, karcolt, vagy anyaghibás. Szolgáltató nem fogad el reklamációt arra hivatkozva, hogy a termékleírásban szereplő fotó és a valóságban kézhez kapott termék színárnyalata eltér egymástól.
A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 19/2014 (IV.29.). NGM rendelet tartalmazza.
A Webáruház szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, ebben az időszakban a bizonyítás a Webáruház kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól.
Kellékzavatosság: A Vásárló választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve ha ez lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára egyéb igény teljesítéséhez képest aránytalanul nagyobb költséggel járna. Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását. A hiba a Szolgáltató költségére is kijavítható. Vásárló jogosult a szerződéstől elállni. Az Vásárló a kiválasztott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, azzal azonban, hogy az áttérés költségét köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Az Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetőek.
Termékszavatosság: Az Vásárló termékszavatosság esetén kizárólag a hibás termék kijavítása vagy kicserélése kérhető.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével e jogosultság nem érvényesíthető.
Termékszavatossági igény kizárólag az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával szemben gyakorolható. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Vásárló köteles bizonyítani.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
Sportshop24.hu csapata